New York 11. decembra (TASR) - Prvýkrát od druhej svetovej vojny sa americké finančné noviny The Wall Street Journal (WSJ) podrobia radikálnej zmene dizajnu.
Vynovená podoba renomovaného periodika sa verejnosti predstaví v apríli 2002. Na titulnú stranu WSJ sa po viac ako polstoročí dostane farba a denník prestane trvať na členení článkov do vertikálnych stĺpcov.
Nový dizajn WSJ je výsledkom štvorročného plánovania. Denník bol nútený urobiť zmeny pod tlakom konkurenčných titulov, ktoré všetky začali vychádzať vo farbe a zmenili grafickú podobu.
Majiteľ WSJ, spoločnosť Dow Jones, investovala do viacfarebnej tlače viac ako 150 miliónov libier. Denník bude používať aj viac druhov písma a svoj obsah rozšíri z 80 na 96 strán. Nová príloha Personal Journal sa bude viac venovať finančnému poradenstvu, cestovaniu a starostlivosti o zdravie.
Európska mutácia Wall Street Journalu zmenila podobu už vlani, ale nedarí sa jej až tak dobre ako materskému vydaniu.