9. dec 2001 o 15:07
Zaujímavosti zo sveta
BRATISLAVA 9. decembra (SITA) -Rybie bikiny sa stanú hitomVyvrcholením extravagantnej módnej šou, ktorá sa konala v hlavnom meste Čile, bola prehliadka plaviek z nezvyčajných materiálov. Najväčší úspech zožali bikiny juhoamerickej
BRATISLAVA 9. decembra (SITA) -
Rybie bikiny sa stanú hitom
Vyvrcholením extravagantnej módnej šou, ktorá sa konala v hlavnom meste Čile, bola prehliadka plaviek z nezvyčajných materiálov. Najväčší úspech zožali bikiny juhoamerickej návrhárky Claudie Escobar. Plavky miniatúrnych rozmerov, vyrobené z kože lososa, označili módni kritici za hit budúcoročnej sezóny. "Ryby ma odjakživa fascinovali. Opracovaná lososia koža je lacný a extravagantný materiál", tvrdí Escobar v čilskom denníku Las Ultimas Noticias. Zároveň ubezpečila budúce zákazníčky, že v netradičných plavkách sa budú cítiť "ako ryba vo vode".
Kopírovanie zadkov zakázané
Toto upozornenie sa nachádza vo viacerých renomovaných britských spoločnostiach po tom, čo zamestnanci na minuloročných vianočných párty zneužili kopírovacie prístroje na fotografovanie svojich zadkov. "Viacerí pracovníci sa zabávali nevkusným spôsobom a niektoré kopírky váhu ich tela nevydržali, čím spôsobili našej firme nemalé škody. Identifikácia, vzhľadom na zanechané dôkazy, bola nemožná", povedal hovorca istej nemenovanej spoločnosti denníku The Sun.
Dve muchy jednou ranou
Posledný marketingový prieskum, ktorý uskutočnili marketári britskej obchodnej siete Tesco potvrdil, že až 78% oteckov vo veku 35-50 rokov obdarováva svoje ratolesti vecami, po ktorých túžia oni sami. Nesplnené sny v podobe počítačových hier či autíčiek na ovládanie si plnia prostredníctvom synov, píše britský denník Daily Record. "Muži navštevujú oddelenia s elektronickými hračkami oveľa častejšie, než ich partnerky, spôsobuje im to potešenie. Nezabúdajte, že na veku nezáleží, vo vnútri sme stále malými chlapcami", tvrdí Steven Garton, marketingový manažér Tesco.
vl;vt
Článok pokračuje pod video reklamou
Článok pokračuje pod video reklamou