Hongkong 28. novembra (TASR) - Iný kraj, iný mrav - obyvatelia Hongkongu oveľa radšej nakupujú ako sa oddávajú ľúbostným radovánkam. Vyplýva to z výročného prieskumu výrobcu prezervatívov spoločnosti Durex.
Len tri percentá Hongkončanov považuje fyzickú lásku za najväčšiu záľubu, pričom najvhodnejším miestom pre samotný akt sa 20 percentám opýtaných vidí ich vlastná kancelária.
Podľa riaditeľky spoločnosti Durex to spôsobuje prílišné pracovné nasadenie tunajších obyvateľov. Ich logika je nasledovná: "Celý deň musím byť v kancelárii, a preto by bolo lepšie, keby sme si užili tu a potom sa môžem znovu vrhnúť do práce."
Väčšina ľudí v Hongkongu pracuje nadčasy a víkendy, a ak majú chvíľu voľného času, radšej ho venujú nákupom či stretnutiam s priateľmi.