neprenikne. Použi ho a over si to sám," naznačuje kampaň ministerstva, vysielaná v štátnom rozhlase a televízii.
Podľa Costu je účelom kampane ukázať, nakoľko úspešne môže kondóm zabrániť prenosu AIDS, alebo iných chorôb prenášaných pohlavným stykom v čase, kedy sa Brazília pripravuje na karneval 20. až 24. februára. Počas karnevalového týždňa slávnosti sprevádzajú vystúpenia skúpo odetých tanečníc a sexuálnou energiou nabité oslavy.
Ako Costa nezabudol naznačiť, katolícka cirkev sa proti kampani možno ohradí. Vatikán je proti používaniu kondómov a prednedávnom vyslovil obavy z ich efektivity pri prenose niektorých chorôb. Ministerstvo zdravotníctva preto upustilo od pôvodného zámeru viesť kampaň pod sloganom: "Môžeš mu veriť, použi kondóm", aby sa vyhlo konfrontácii.
Kampaň bude realizovaná prostredníctvom verejných billboardov, vrátane jedného, na ktorom bude v kondóme plávať rybka. V televíznom šote priateľ pred svojim druhom dokáže silu kondómu tak, že doňho naleje pohár piva.
Ministerstvo sa rozhodlo pre akciu potom, ako štúdia z minulého roku preukázala, že 15 percent sexuálne aktívnych Brazílčanov neverí, že kondómy môžu zabrániť prenosu chorôb. Rio de Janeiro, kde sa koná najznámejší brazílsky karneval, dostane 1 miliónov kondómov, kým Sao Paulo, najľudnatejšie mesto Južnej Ameriky, dostane dva milióny.