Londýn 29. septembra (TASR) - Členka britskej dievčenskej kapely Spice Girls Victoria Beckhamová je celebritou, s ktorou sa bežné matky v Británii stotožňujú najmenej. Vyplýva to z výsledkov prieskumu agentúry pre tvorivú komunikáciu Publicis.
Speváčku a matku dvojročného Brooklyna označili účastníčky ankety za "mamku šoumenku". Naproti tomu s hviezdou veľkofilmu Titanic Kate Winsletovou sa identifikujú najviac. Sympatie mamičiek si herečka, ktorá sa s manželom Jimom Threapletonom rozišla po troch rokoch spoločného života, získala hlavne tým, že uprednostňuje svoju dcérku Miu pred kariérou.
V kategórii "mamky šoumenky" sa na druhom mieste za Victoriou umiestnila manželka britského premiéra Tonyho Blaira.
Prieskum tiež ukázal, že najobľúbenejšími reklamami moderných matiek sú tie, ktoré ich znázorňujú ako príťažlivé, nezbedné a prefíkané.
"Ženy nechcú byť predstavované ako dokonalé bytosti, ktoré strávia život varením a upratovaním. Majú rady reklamy a televízne programy, ktoré ukazujú, že sú osobnosťami a nie sú skvelé stále," tvrdí hovorkyňa agentúry.