Väčšina detí v Británii nepozná skutočný účel televíznych reklám

Londýn 7. septembra (TASR) - Britské deti nevedia, na čo slúžia televízne reklamy. Vyplýva to z výsledkov prieskumu Sheffieldskej univerzity.

Veľa detí si myslí, že reklamy v televízii sú na to, aby sa medzi programami neobjavila prázdna obrazovka. Iné sú zasa presvedčené, že reklama počas filmu dáva možnosť zobrať si niečo na pitie alebo ísť na toaletu. Takmer žiadne z opýtaných detí nevedelo, že účelom reklám je lákať ľudí, aby kupovali.

Na prieskume sa zúčastnilo 180 detí vo veku šesť, osem a desať rokov. Za najbežnejšie dôvody reklamy uvádzali: robiť film menej nudným, dať ľuďom príležitosť ísť na toaletu a nechať mamičku a otecka, aby si uvarili kávu.

Vedúci prieskumu doktor Mark Blades tvrdí, že deti tiež nevedia, kto reklamy tvorí a kto za ne platí. Dospelí by im preto mali vysvetliť, čo je ich skutočným účelom.

Najčítanejšie na SME Svet


Inzercia - Tlačové správy


  1. Register partnerov verejného sektora v rukách profesionálov
  2. Ďalšia stovka si našla ten svoj
  3. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  4. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  5. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  6. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom
  7. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to
  8. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš
  9. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet
  10. Najväčšie first moment zľavy končia vo februári
  1. Ďalšia stovka si našla ten svoj
  2. Register partnerov verejného sektora v rukách profesionálov
  3. Jakub Mankovecký z SPU v Nitre bol opäť úspešný v reze viniča
  4. Hitparáda štiav
  5. 14. ročník AmCham „Job Fair“ v Košiciach
  6. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo
  7. Projekt "Zvýšenie odborných kapacít v oblasti práce s mládežou"
  8. Malé knedličky, veľké dojmy
  9. Volkswagen Golf: Viac, než facelift
  10. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom
  1. Plavba východným Stredomorím so slovenským sprievodcom 11 021
  2. Už ste niekedy jedli v garáži? Tá v Trenčíne stojí za to 7 218
  3. Volkswagen Golf: Viac, než facelift 6 021
  4. Hotovosť, internet či karta? Najbezpečnejšie je platenie mobilom 5 398
  5. Staré Dobré Mexiko: Už vieme prečo východniari chvália Šariš 5 146
  6. Boj s podvodníkmi stáčajúcimi odometre stojí bazáre státisíce 4 899
  7. Bezpečné a prestížne bývanie v Bratislave s novým symbolom mesta 3 160
  8. Pivný bar Senica: Miesto, kde objavíte, ako má chutiť pivo 3 000
  9. Trenkwalder má nového generálneho riaditeľa 2 195
  10. Objavte netušené možnosti nových firemných kreditných kariet 2 029

Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

Najnebezpečnejší text na facebooku napísal jeho zakladateľ

Mark Zuckerberg chce použiť silu firmy na to, aby zmenil podobu našej spoločnosti. Bol by veľmi nebezpečným spasiteľom.

BLOG TRANSPARENCY

Ombudsmanka: Lajčák opakovane porušoval ústavu

V zdôvodnení vysvetľuje, čo ministerstvo nespravilo.

EKONOMIKA

Dodávateľ nemocníc dostal pokutu za biele kone z Cypru

Prvý postih za neprehľadnú vlastnícku štruktúru je právoplatný.

KULTÚRA

V Prahe nedokážu pochopiť, čo za reláciu o folklóre máme

Šou Zem spieva hodnotí Marína Mrázková zo súboru Limbora.

Neprehliadnite tiež

V Jemene bojuje podľa OSN najmenej 1500 detských vojakov

Verbovači lákajú chlapcov na sľuby, že dostanú finančné odmeny alebo spoločenské postavenie.

Viac nábojov a menej pomoci. Trump oslabuje mäkkú silu Ameriky

Americký prezident chce dať viac na armádu a menej na nevojenskú pomoc. Do cesty sa mu stavajú kongresmani aj bývalí generáli.

Francúzsko náhle vymenilo veľvyslanca v Prahe, má problém

Vyslanec v minulosti kryl nedbalé udeľovanie francúzskych víz v Stredoafrickej republike.

Provládne sily sú na okraji Palmýry, chcú z nej opäť vyhnať džihádistov

Sýrska armáda oslobodila Palmýru s pomocou Ruska už v marci 2016, v decembri však padla opäť do rúk Islamského štátu.


Už ste čítali?

Domov NajnovšieNajčítanejšieDesktop