Cincinnati 20. júna (TASR) Najnovší prieskum o chovaní Američanov v kúpeľni naznačuje, že táto miestnosť bytu, či domu je nielen miestom na kúpanie.
Prieskum agentúry Roto-Rooter ukazuje, že viac ako polovica opýtaných žien strávi v kúpeľni hodinu a viac, aby sa upravila, zatiaľ čo 75 percent mužov strávi v tejto miestnosti kvôli podobnému účelu menej než hodinu. Z pohľadu žien je 30 percent mužov nenapraviteľných, lebo stále zabúda sklopiť sedadlo po použití toalety.
Okrem toho 70 percent opýtaných prezradilo, že v kúpeľni zažilo "nezabudnuteľné" momenty, ako je napríklad milovanie. Až 20 percent Američanov sa do kúpeľní ukrýva pred svojimi deťmi, partnerom, alebo tu chce zažiť trocha pokoja.
Nakoniec, čo sa týka vecí, ktoré komu niekedy do záchodovej misy spadli, u žien sú to najčastejšie hlavne šperky a u mužov sú peňaženky a peniaze.